Thursday, March 11, 2010

Hjälp jag saknar en person!


Får uppmaning att lägga in ICE uppgifter i mobilen. Dvs In Case of Emergency. Inser att jag inte har någon att lägga in!

Det är första gången jag konkret kommer på att jag är så vuxen att Mor eller Far inte har koll på mig, samtidigt är jag för ung för att ha barn som kan reda ut katastrofer. Vilket konstigt mellanläge.

Jag får lägga in flera nummer:
Hollywood-C för att projektleda nödläget
Miranda från Sex and the City för allt juridiskt inklusive hemliga avtal och testamenten
Drottningen för hälsorapportering till ambulanspersonalen
Muminsystern för att trösta alla
Livboj för samtliga lösenord, publicering av böcker, begravningsplanering, hemligstämplande av dokument, vårdnad och allt annat

Jessus, det här känns makabert, jag tänker i termer om ambulans och testamente och begravning. Äh, jag tror att jag lägger in nåt roligt skämtnummer, skall man vara med i katastrofer så skall dom i varje fall ha ett underhållningsvärde.

Har någon Stephen Frys mobilnummer?



-- Post From My iPhone

No comments: