Thursday, March 18, 2010

Handelsbanken i Djursholm ger mig 50 miljoner kronor!


Var inne på banken idag. Här följer KanalSonjas reklaminslag - Handelsbanken Djursholm är helt oslagbara när det gäller personlig service och då gäller det att ni kontaktar Christina. Har aldrig tidigare stött på en bank som är så duktiga i kundrelationer och verkligen orkar bry sig. Ett normalt möte på banken för mig ser ut som följer, Christina och jag talar resor och personliga relationer och Apple produkter 25 minuter, sen följer fem minuter snabb genomgång av det där administrativa som jag hatar och så avgör vi att hon mailar mig eftersom hon vet att det passar mig bättre. Detta skall då jämföras med Nordea som jag mailat ca trettionio gånger att jag vill avsluta ett konto. Noll svar! betalar fortfarande dyra månadsavgifter. Har gått in på deras kontor på Östermalm och dom ber mig bara maila. Swedbank som lyckades tappa bort ett av mina autogiron med ödesdigra påföljder. SEB i Djursholm som är så oförskämda så jag skulle aldrig i livet öppna konton hos dem, trots att dom missade just den delen då vi hade möte och helt sonika skickade ett VISA kort till mig veckan efter. Hallåå? Oartiga och korkade tillika?

Yepp, jag älskar Handelsbanken i Djursholm. Varje gång jag går dit får jag dessutom något kul. Cirkusprinsessan har fått en nallebjörn, jag fick en is-skrapa till bilen när vintern kom och idag fick jag en trisslott!!!! Höuli möuses. Dom liksom bara gav mig 50 miljoner kronor. Så tacksam.

PS. kan man vinna 50 miljoner på en trisslott?

No comments: