Tuesday, March 23, 2010

Första gången, synder och diabetes



I dag är första gången sedan detta sociala experiment började, som jag inte bloggat på 24 timmar, utan förvarning om chartersemester i Riddarborgen eller dylik bra ursäkt. Så vad har hänt? Jo en kund, börsbolaget som kommer "cure diabetes" har haft en enastående spännande dag. Jag har haft fullt upp och inte hunnit skriva här, men någonstans innerst inne inser jag att världen kanske anser det vara mera intressant med artiklar om Diamyd än att veta vad som pågår i Sonja Catanis hjärna och lif & lefverne.

Så vänner, låt oss idag förlåta mina synder (gärna alla fyra) och istället tänka på framtiden då vi vet att läkemedelshistoria skrivs just nu. En aningen mera fascinerande än information om vad jag åt till middag idag.

PS. jag åt popcorn till middag

No comments: