Monday, March 15, 2010

Happy Trigger

Jag älskar happy triggers, det är alltså när du bara behöver tänka på något kul och så börjar du skratta okontrollerbart. Jag har några helt underbara happy triggers som kan få mig att se lycklig ut även om jag skulle stå framför en firing squad. Igår fick jag ett sprudlande smittande skrattanfall i bilen, det slutade med att Cirkusprinsessan och jag tjöt av skratt och måste stanna och vänta tills det gick över innan jag kunde köra vidare. Hon skrattade bara för att jag skrattade. När vi kom hem visade jag henne den här YouTube filmen och då förstod hon varför jag skrattat. Men bara till viss del. Mest skrattar jag för jag kom på vem som är The Office David Brents dubbelgångare.

Åh vilken happy trigger! Mina vänner kommer förstå vem jag syftar på, varsågod, nu har även ni en orsak att skratta hela dagen!

Ps. om det låter som om jag skulle "haussa David Brent", så kanske jag stavar fel och menar "husse David Brent".

No comments: