Friday, February 19, 2010

Shopping före date



Åt en utsökt trevlig lunch med Allan Rickman på Jacobs. Jag kanske uppfattades som en aningen förvirrad då jag zick-zackade mig fram till restaurangen och duckade bakom elskåp och bilar i skräck att bli prickad av The Firing Squad.

Inser att jag troligen tvingas utföra min hat-syssla dvs shopping, och utöka min garderob till att innefatta en bullet proof vest. Blir överlycklig av att upptäcka att man kan välja mellan flera olika sorter. Jag levde i tron att det bara fanns ganska tråkiga svarta varianter. Vilken gillar ni? Jag tror att jag skall köpa den blåa rymdaktiga som fungerar som flytväst tillika.

Kanske jag vågar promenera till min date med Muminsystern och Citizen Kane nu?

1 comment:

Anonymous said...

Kära vännen, du skall inte vara rädd för någon! Välj lycka framom rädsla.