Friday, February 12, 2010

Media, transparans, Fredrik Federley och beslut


Förstår inte riktigt media uppvaktningen under senaste dagarna. Expressen av alla tidningar har bestämt sig för att följa mig på Twitter. En journalist på en av de stora affärstidningarna (finns de fler än en?) undrar om vi kan äta middag i skvallersyfte (ja, ja, ja, ja!!!). Utöver det vill mittiallt ett magasin skriva om mig. Det är nu man måste bestämma sig för hur man skall göra.

Decisions decisions decisions.

Jag börjar med att bestämma min nya favoritfärg.

Tidigare var vitt och svart mina favoritfärger, sen insåg jag att grått finns i många skalor och valde det till favoritfärg. (ja just det, ett gammalt hus var inrett i fyra färger av brunt, men det var inte mitt val utan en dålig kompromiss, lika dålig som Killinggängets film med samma namn). Nu är min favoritfärg transparans.

På tal om transparans så inser jag att Fredrik Federley och jag delar denna favoritfärg. Han är helt underbar måste jag säga. Läs min plastbrors fantastiskt bra inlägg om Fredrik under sloganen "Man kan inte dra ner brallorna på någon som redan står och gör helikoptern."

Yess, nu har jag tagit ett till beslut, jag skall ta helikopter flygcertificat!


-- Post From My iPhone

No comments: