Monday, February 15, 2010

Nej jag är inte sponsrad av Kibio



I drygt en vecka har jag testat den här nya ansiktskrämen som jag köpte helt i misstag (ja det går utomordentligt bra att i misstag köpa en kräm) och nu vågar jag deklarera den som den bästa ansiktskrämen någonsin. Och tro mig, jag har testat många!

Den slätar ut, ger lyster, återfuktar, lyfter, spänner till och tar bort rynkor, men lämnar skrattrynkorna i fred precis som jag vill. (den som har mest skrattrynkor när vi dör, vinner)

Utöver detta är den ekologisk, biologisk, kravmärkt, fair trade, sans tilläggsämnen, troligen återanvändningsbar, producerad i en djungel på en kontinent vi aldrig hört talas om och sponsrar väl dessutom en hel hop minoritets stammar som tidigare var kannibaler.

Så nej jag är inte sponsrad av Kibio, dom har fullt upp med att rädda världen och sponsra andra. Jag sjunger bara ansiktskrämens praise för att den faktiskt är den bästa krämen jag någonsin testat.

Och vill dom skicka en gratis burk som tack så blir jag glad, minoritetsfolkstamsmedlem som jag är.

-- Post From My iPhone

No comments: