Monday, January 24, 2011

Imedeen har räddat min vinter!



Alla som känner mig väl, vet att jag alltid är på jakt efter den ultimata krämen eller botemedlet mot torr hud. Dessutom är jag varken rädd för medicinska studier eller för att ställa upp som testkanin.  För några månader sedan bestämde jag mig för att ge Imedeen en chans (detta efter att jag insett att jag inte vågar mig på att vinterbada) Och nu kommer reklamjinglen - tidelipom - det fungerar! Jag har verkligen aldrig upplevt en vinter då min hud varit så sommarperfekt. Eller till och med bättre än på sommaren. Den har varit Sri Lanka perfekt. När jag är i Sri Lanka är nämligen min hud perfekt! Jag är gjord för det klimatet och helt uppenbarligen även gjord för att äta Imedeen. Jag har till och med blivit av med de tråkiga rynkorna och fått behålla de trevliga, dom rynkorna man samlar på. Den som har mest skrattrynkor då han/hon dör har vunnit.

Och oj vad jag kan skratta nu när jag inte har en så torr hud i ansiktet att den spricker av skrattet.

Ja och sen kanske nån annan kan skratta med mig eftersom jag ju ätit Imedeen för ungefär tio år äldre kvinnor. Men det skrattet bjuder jag på. Är man desperat så är man.


---
Posted from my iPhone

No comments: