Tuesday, January 18, 2011

Hipstery-made T-shirt





YEIY! Äntligen kom min personifierade, speciellt utvalda t-shirt från Berlin, framtagen av forskare baserat på mina svar och utifrån min personlighet. Jag är så nöjd och lycklig!

Konceptet heter Hipstery och jag hörde om det första gången från favoritbloggerskan som skrev om det HÄR. Hennes t-shirt var så döcool så jag bara inte kunde låta bli att beställa en åt mig själv.... och åt en vän, och åt ett Rådd-djur och oj, nu har jag snart köpt t-shirts för en halv månadslön. Tur att min lön är ett abstrakt begrepp. Hur som haver, på Hipstery får man då svara på ett antal intrikata frågor så som:

Its always splendid fun at the moving picture house. But which armrest belongs to your seat?
---
Your journey of a thousand miles, begins with a single.....









Det är dessutom nya frågor varje gång man beställer. Jag svarade på mina frågor, väntade otåligt i fem dagar inklusive helg och voilá, denna underbara t-shirt damp ner i min postlåda. I ett jätteroligt kuvert. Och dessutom fick jag helgalna svartvita gamla foton, några klistermärken och 3-D glasögon version 1.0. I love it!

Och vad gilar jag min personifierade t-shirt och motivet? Jag älskar den och det. Motivet är som Lilla Prinsen möter Mary Poppins, svävar bland snö och stjärnor. Och t-shirten är en extremt snygg blå färg som jag aldrig själv skulle ha förstått att välja. Materialet är mjukt och bra.

I simply love it!!!! Thank You Hipstery. Greetings from your loyal and returning customer.

Hur många t-shirts kan man äga?

---
Posted from my iPhone

No comments: