Thursday, December 02, 2010

Johns Phone - en revolution



Idag skedde revolution i min teletekniska värld. Jag hittade via tips från Alamo en telefon som jag verkligen vill ha! iPhone i all ära, men jag det är noll exklusivitet över den, inget sexighetvärde kvar och dessutom har de en livslängd om ca en månad (min 4:a, inte fjärde utan åttonde i raden, men version fyra, ser ut som om den var skottskadad efter att ha landat i skjutglada Malmö och spräckt skärmen).

Nu har Johns Phone kommit. Snygg, batteritid på en månad och det aldra bästa; det är en t•e•l•e•f•o•n.

Inget annat. Ingen twitter, ingen tågtidtabellsläsare, ingen sms-funktion, ingen facebook, ingen safari, ingen krogguide, surdegskarta, gasmack-sökare, parkeringsplatsinfo, Gowalla, Linkedin, TODO stickies, klart.se, taxi stockholm, Vabba.nu, Spotify, heartrate counter, yoga strech training, svampguiden, snapssångboken eller tala i sömnen app.

John's Phone är bara en telefon. Ringa samtal, svara på samtal.

Vill ha, vill ha, vill ha! Och dessutom har dom nu en limited edition i guld.

---
Posted from my iPhone

No comments: