Monday, September 20, 2010

Dags att grunda nytt invandrarparti!


Jag är helt mållös idag! Jag och 95,3% av svenska folket. Vill skriva ner mina tankar, samla alla hundratals tweets från igår kväll, i natt och i morse. Men lyckas inte. Det blir bara morse. SOS.

Just nu ser jag en endaste en möjlighet och det är att starta ett nytt parti. Invandrarpartiet. Muminpartiet, döpte en väninna det till. "Alla är glada, alla är snälla och allt som är trevligt är bra för magen". Partifärg; vitt. En blandning av alla färger. Ursprungsnationalitet okänd och alla dialekter och brytningar är uppskattade.

Jag vet inte. Lyckas inte få ordning på tankarna. Inser bara att just nu representerar min familj något som många väljare öppet föraktar, dvs invandrare. Om Sverigedemokraterna nu får hjälp med mediaträning och uppborstning av sin image så finns det en överhängande risk att de är fler i nästa val. Det är fasansfullt. Nu är det läge att blanda färger och inte låta förtäckta rasistiska åsikter få grogrund. Ja, demokrati betyder fritt val för alla, men övriga partier MÅSTE ta itu med dessa frågor och våga ha åsikter. Sverige får inte bli främlingsfientligt.

No comments: