Saturday, September 04, 2010

Big crazy family








Senaste dygnet: 14 sidors mailkorrespondens för att tänka igenom senaste två åren. Naket. Uttömmande. Uppslitande. Säkert hälsosamt. Hos mottagerskan har jag fått se sidor som är helt fantastiska: empati, tolerans, visdom, insikt, generositet, acceptans och framförallt en otroligt intelligent och varm person som verkligen vill se andra vara lyckliga. Ingen kan ana hur mycket jag har gråtit! Ingen kan ana hur några ord etsar sig i minnet för alltid: "För mig är inte familjen blodsbanden nödvändigtvis. För mig är familjen de man har och väljer att ha runt sig när det är som viktigast." Jag kan bara underteckna det och konstatera: "big crazy family".

Jag står för "big" och "crazy", stå ni mina nära och kära, vänner, släktingar och mailmottagerskan för "family".


-- Post From My iPhone

No comments: