Friday, April 09, 2010

Kom till mamma!!!



Jag får egentligen inte mera gå in på min kärleks-sajt Apple store. Det har Luther, som har hand om min ekonomi, sagt åt mig. Så jag beter mig lite så där suspekt och irrationellt som förföljda brottslingar brukar göra och hittar konstiga sökvägar på Google och vipps, ojdå, HUR hamnade jag HÄR??? Det var ju inte alls meningen. Men ok då, när jag nu en gång råkar befinna mig här så kan jag ju - endast i studiesyfte - kasta en snabbtitt på en 27" imac (eftersom jag vägrar ha TV). Sen hittade jag Mulberry väskor för MacBook och så kunde jag inte låta bli att titta på nya iPad. Jag har verkligen kämpat med att inte alls läsa om den. Har hoppat över alla sidor i Svenskan där det skrivits om den, bojkottat on-line reklamer och nyhetsbrev. Men nu kunde jag inte låta bli att snabbt snegla på den. (snabbt, så där snabbt som trettioåtta minuter inklusive ladda ner pdf handboken). Resultatet? Jag måste ha en iPad. NU. Jag har ju redan instruktionshandboken...

No comments: