Friday, January 08, 2010

Resebranschen gynnas


Nu har Gowalla introducerat nya prylar igen!!! Precis när jag bara hade en pryl kvar att hitta. Problemet denna gång är att man bara kan hitta dem vid official Apple Stores. Dessa finns ju inte i Norden. Inte heller i Barcelona vart min nästa resa skulle gå. Inte heller på Sri Lanka, Indien eller i Dubai.

Vad gör jag då?

Jo jag får genast boka mig till London och Paris. Ställa mig i en Apple Store och checka in hysteriskt tills jag har tillräckligt med nya prylar åt Gowalla vänner att ta med hem som present. Jag vet att Nötknäpparen skall dit nästa vecka. Kunde skicka med min iPhone på semester. Fast vid närmare eftertanke så tror jag nog att jag åker med själv också.

Hoppas Gowallas nästa PR-trick är att lämna hulahula kjolar på Bora Bora, då får jag orsak att åka dit. Hollywood-C, jag bokar biljett åt dig också!

No comments: