Saturday, January 23, 2010

Doggy bag från Wedholms




Har avnjutit en underbar middag på Wedholms Fisk med Brevvännen. Vi har löst vissa problem, grälat om ännu fler, varit överens, haft boxnings match och slutligen bestämt oss för att stavpromenader i Djursholms-anda kommer vara vårens sportgren.

Vilken underbar man.

Natasha (nytt alias, hoppas du vet vem du är...) har nu inbokat blind date åt dig med honom 5 februari. Boka biljett darling! Jag bokar rum på Grand åt dig.

Nu skall jag avnjuta resterna av min sjötunga som jag lurade servitrisen att jag skulle ta som doggy bag till min hund. Ni vet hunden som bor i en urna.

-- Post From My iPhone

1 comment:

Alamo said...

Blygsam fråga. Men kan inte vi när vårens första strålar kommer åter köpa lunch på nybrogrillen och inta den på nybrokajen. Min ekonomi tillåter inte lunch på Wedholmns :(