Thursday, September 10, 2009

1219




VEM är ni? 1219 personer som följer bloggen. Mest från Sverige, förutom någon från Venezuela som googlat på orden "inter nations & hallelujah" och hamnat hos mig. Ja och vem är han/hon ovan som googlat på mitt namn. VEM känner jag i Gällivare?

Eller som Livboj skulle säga, som verkligen varit i Gällivare; "vad gör jag här, alltså vad GÖR jag här?"

Mest populära sidorna är:
(först nya placeringen, sen gamla placeringen. Lite så där som pop-listan på 80-talet)

1. (NY) Naket

2. (2) Jag är DÖKÄR!!!!!

3. (1) Idag vaknade jag med herrsällskap


Så nu är "naket" mest intressant, men mitt kärleksliv ligger fortfarande högt i kurs, liksom vem jag vaknar med. Ja jessus.

Föregående statistik uppdateringen kan ni läsa här

Nu är jag nyfiken på er. Börja gärna kommentera! Annars går jag och kommer aldrig mera tillbaka.

No comments: