Wednesday, April 22, 2009

ett kvartal av bloggande



ojojoj! Efter ett kvartal ökar bara intresset för min högst konstiga blogg. Idag har den 450 unika besökare som återkommmer. Vem är ni? Jag kan inte ha 450 vänner. Jag kommer knappt ihåg namnet på tre vänner.

Så jag tackar och bockar och hoppas att ni finner nöje i mitt lilla sociala projekt.

Här följer statistik som fortsätter enligt tidigare. Två-månads uppdateringen som ni kan läsa här.

Mest lästa sidorna är
1. Idag vaknade jag med herrsällskap

2. Jag är DÖKÄR!!!!!

3. Kan inte sluta dansa

Så FORTFARANDE är mitt kärleksliv mest intressant, förutom vem jag vaknar med eller hur mina danssteg går. Vad konstigt.

Men genom Google har flest människor hittat hit (förutom genom att googla mitt namn osv obvious ord) på följande sökord:

- vinterbada
- försäkringskassan östermalm
- bekräftelsebehov
- högtidligt brev

Say no more!

No comments: