Wednesday, September 09, 2009

James Bonds chef har e-mail!




Sällan får man så uppmuntrande mail från så oväntat håll! Jag är alldeles förstummad och skulle jag vara med i en fotbollsmatch så skulle jag ha förlorat, mållös som jag är.

Valda delar ur ett mail precis mottaget från en Herre med Hatt. Panamahatt.

"Först o främst - vad vore världen utan Ajnos Inatac? Ett mkt tråkigare, gråare ställe. Du är verkligen en mkt spännande, intressant person och jag tycker absolut Du skall skriva Boken. _____ Läste Dina bloggar. Du skriver some en Gud! ( Yes you do babe! )"

Känner mig mallig och väldigt hög i korken. Dessutom var resten av mailet lika trevligt. Är inte van med
komplimanger. Skall snarast bjuda Herr M med trevliga flickevenne på godaste middagen jag kan uppbringa, som tack för detta.

-- Post From My iPhone

No comments: