Tuesday, September 29, 2009

Paradoxalt att gilla Olle Wästbergs hemsida?



För fem år sedan svor jag på att aldrig mera läsa kvällstidningar. Detta efter att en sommarkväll läst chockrubriken "Big Brother Lindas silikonbröst sprack". Det var vidrigt, fasansfullt, katastrofalt, patetiskt, tragiskt - jag insåg mittiallt att jag A) ville absolut inte känna till detta B) hade inget intresse av att känna till vem denna Linda var och C) jag VISSTE vem hon var, MOT MIN VILJA! Exakt då slutade jag läsa kvällstidningarna.

Vad är då paradoxen i att jag idag avgudar Olle Wästbergs hemsida? Men man måste förlåta alla deras historia, även om de varit chefsredaktörer på Expressen.

Nu skall jag läsa hans New York tips inför morgondagens resa.

Tack en Herre med Hatt som introducerade mig för nyhetsbrevet.


Bilden kommer härifrån och hade ingen copy right text.


-- Post From My iPhone

No comments: