Saturday, October 17, 2009

Jag vill åka till Bruges!



För 90 minuter sedan hade jag ingen aning om vad Bruges var, nu vet jag att det är en stad och jag vet att den är i Belgien och att den är fantastiskt vacker och medeltida. Tittade på en brittisk film "in Bruges" och nu kan jag inte låta bli att googla på hotell där. Kempinski har hotell där, det finns ett Small Luxury Hotel som ser underbart ut och flera boutique hotell.

Jag inser att jag måste ringa Select Travel på måndag och fråga råd om hotell för jag skall till Bruges! Jippii. Och detta är inte överhuvudtaget febern som talar.

Ps. Filmen är väldigt kul och konstig, tror jag, om inte det är febern som fick mig att skratta.

Ps2. Varför gör man en svart gangsterkomedi som handlar om sightseeing i Bruges? Kan det eventuellt vara så att Bruges Turistbyrå sponsrat filmen? Är jag cynisk eller är det febern som talar?

-- Post From My iPhone

No comments: