Friday, February 19, 2010

Underbara underbara man!


Vad definierar en underbar man? Jo han lyssnar på vad jag säger. Han vet vad jag vill ha. Han agerar utan att jag ber om det. Han överraskar. Han kör hela vägen till Hollywood-C och lämnar massor presenter till mig som jag sökt och saknat hur länge som helst!

Tusen Tack Nanokk. Hur kan jag någonsin återgälda detta? Jag hade redan planerat åka till New York bara för att checka in femtiotvå gånger i Apple store i jakt på dyrgriparna. Kan jag återgälda dig din vänlighet genom att skänka min Stockholm - New York - Stockholm biljett till dig?

Underbara, underbara man. Alla män borde komma på courting kurs till dig. Din fru är en lyckligt lottad kvinna.

1 comment:

Anonymous said...

Det är stort att vara generös och göra saker som är speciella för mottagaren. Det slår det mesta! Om du ger skall du också få.... glöm inte det vänner.