Friday, February 14, 2014

Anti Valentine (nej det är inte ett namn på en finsk 30-tals skådis)

 


Jag har nog aldrig gillat Valentine’s Day. Någonsin. Orkar inte ens gå in på ämnet djupare – så illa tycker jag om det.
 Kan bara hänvisa till trygga källor:

Sonja’s åsikt om Valentine’s Day 2010

vänta, det kommer en ny bild...
(OJ, här tycks jag har förträngt Valentine’s day och bloggat om Rom istället!)

Sonja’s åsikt om Valentine’s Day 2012
Sonja’s åsikt om Valentine’s Day 2013
(OJ här glömde jag bort att blogga helt och hållet, det närmaste var en reseskildring om en terrorist jag mötte i Pakistan. Same Same.)


Sonja’s åsikt om Valentine’s Day 2014 – GÅ BORT!

Tips från coachen: om ni slutar mumsa i er gelehjärtan som orsakar galna kosjukan och istället klickar på länkarna, så kanske texten blir mera innehållsrik....

Happy Fucking Valentine's Day!
 
(förlåt mamma att jag svor)

No comments: