Sunday, June 17, 2012

Identinät - digital identitet och samma på svenska!


På fredagkväll hände många roliga saker i realtid. En sak var att ha Livboj med som min +1 på ett fantastiskt sommar drinx kalas som bästa killarna ordnat i sin vackra takvåning. Utöver det lyckades jag bryta mot några roliga public service regler, så som att man inte får göra reklam för komersiella produkter, inte svära och inte avbryta programledaren. Att jag dessutom lyckades tala lite finska tycker jag att därmed ursäktar alla mina brister....

Vill ni lyssna på många skratt, diskussioner om digital identitet, kommunikation och ett och annat finskt grammatikfel invävt i min finlandssvenska? Gör det då HÄR (det mesta är på svenska)

PS. glöm inte att följa programledaren Christian Bertell på twitter @KiksBert

No comments: