Monday, October 11, 2010

Entreprenörshäxorna är coola!







Jag hittar en länk till Entreprenörshäxorna. De har citerat mig från ett föredrag. Skrattar, för jag beskrivs både som "PR-människa" och indirekt som "säljexpert". Måste leva upp till ryktet nu.

Men Entreprenörshäxorna är coola. Eller vad sägs om sloganen "kvinnliga entreprenörer med patina". Jag hoppas min patina skulle räcka till och att jag kunde hänga med på ett hörn där. Jag vill vara en häxa!

Läs deras pitch här och se deras blogg
Om häxorna
Entreprenörshäxorna bloggar anonymt om livet som kvinnlig entreprenör. Vi är kvinnor i en mansdominerad bransch. En gång var vi ”duktiga flickor”. Nu är vi tanter men tycker fortfarande att vi är rätt duktiga… Är du också en häxa? Kontakta oss. entreprenorshaxorna@gmail.com

No comments: