Wednesday, April 25, 2012

Jag älskar att söka jobb!



Knappt har jag hunnit bestämma mig för att rätta till alla rutiner och gå från att vara konsult till att bli anställd – postar en liten short story i ämnet, twittrar, FaceBookar, pratar och beter mig som vanligt med andra ord - och vipps börjar det hända roligheter. Det här är genuint det mest jippo-betonade jag gjort sedan jag besökte Euro Disney under hösten. Men mycket trevligare. Jag slipper köerna och franska lite småskrämmande Le Musse Pigg, kan bara luta mig tillbaka och enjoy the ride. Inom ett dygn har jag redan fått propåer om sju intressanta tjänster varav fem är superintressanta och två är überintressanta (eller trésintressanta kanske man skulle säga på en fransk theme park!).

Så nu skall jag sitta i min mysiga #SökerDrömJobb fun fair park och njuta av hur kul det är att söka jobb!!! Undrar om jag kan ha det som en hobby eller ett fritidsintresse i framtiden?

PS. den ur sammanhanget lite lösryckta bilden är lånad från denna roliga blogg.

No comments: