Thursday, July 09, 2009

Packåsna





Nu skall jag iväg till sydligare breddgrader med Prinsessan och Drottningen. (jag har alltid alias på alla. Prinsessan = prinsessan Leija från Star Wars och Drottningen = Silvia lookalike) vilken royalustisk resa vi kommer ha! Jag har packat följande:

Antal killer heels: 3 par
Antal fula gamla shorts: 0
Antal dåligt sittande bikinis: 2
Antal byxor: 0
Antal tråkiga bomullsklänningar: 0
Antal krämburkar: 36
Antal iPod: 2
Antal bekväma skor: 0
Antal läppglans: 6
Antal visitkort att dela ut åt snygga män: 78
Antal handväskor: 5
Antal bling bling: 15 and counting
Antal vitaminer och omega3 tabletter: 100 (10 av var per dag)
Antal spikmatta: 0 (aj)
Antal nyinköpt oanvänd och kommer säkert så förbli, reseyogamatta i ljusgrönt: 1
Antal böcker, selfhelp, om besatthet, om män choklad o pengar: 3
Antal slinkiga siden klänningar: 10
Antal tandborstar: 2

Har jag glömt något? Pass har jag, pengar trollar jag och p-piller behöver jag obviously not.

-- Post From My iPhone

No comments: